Pokyny k objednávce
Objednávka a storno zakázky
Objednávky lze zasílat e-mailem, faxem nebo poštou na přiloženém tiskopisu. Veškeré přijaté objednávky jsou považovány za závazné. Objednáním zboží, zákazník vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami a zavazuje se k tomu, že se jimi bude řídit a postupovat v souladu s nimi. Objednávku lze stornovat maximálně do konce téhož dne.
Později již není možné žádat o zrušení , a to z důvodu dodržení krátkého termínu dodání a s tím spojené okamžité přípravy výroby. Kupující nemůže stornovat objednávku na zakázkové zboží, které prodávající vyrábí na základě technické specifikace, uvedené v objednávce kupujícího. Kupující se odesláním objednávky zavazuje zaplatit za toto zboží plnou cenu i v případě, že ho odmítne převzít. Do této kategorie patří mimo jiné i nábytková dvířka, u kterých jsou na základě objednávky kupujícího nevratně upraveny parametry.
Při objednání první zakázky požadujeme zálohu ve výši 50% konečné ceny.
Pokud chcete znát cenu Vaší budoucí zakázky, kontaktujte nás, obratem Vám ji sdělíme.
Dodací podmínky
Termíny výroby zakázek jsou momentálně 3 týdny od objednání.
Způsob dodání:
Dále nabízíme:
- Vrtání otvorů na panty zdarma
- Lepení skel zdarma
- Záruka 7 let na fóliovaná dvířka
Ochrana osobních údajů :
Společnost Hartman a spol, s.r.o. podle zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů zpracovává osobní data a uchovává je v databázi firmy. Zpracované údaje jsou plně chráněny před zneužitím a nebudou poskytnuty třetím stranám.